Termeni și condiții generale ELITE Date

Termeni și condiții generale ale ELITE Date s.r.o.

I. Obiect

1) Acești termeni și condiții stabilesc condițiile de bază privind utilizarea serviciilor operate de ELITE Date s.r.o., cu sediul social în Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praga 1, înregistrată în Registrul Comercial ținut de Tribunalul Municipal din Praga, dosar nr. nr. C 278797, ID nr. 29093244, folosind numele de domeniu www.elitedate.ro (denumită în continuare "ELITE Date").

2) ELITE Date oferă pe site-ul său un serviciu utilizat pentru a organiza prezentări ale clienților săi, informații despre aceștia și despre partenerii lor ideali, oferindu-le astfel asistență în găsirea unei persoane potrivite pentru a se întâlni.

 

3) Datorită naturii serviciului furnizat, numai un consumator poate fi solicitant al serviciului sau client al ELITE Date ("Client"). În cazul în care Clientul încheie un contract cu ELITE Date, ELITE Date acționează în calitate de furnizor de servicii pentru Client, iar Clientul acționează în calitate de utilizator.

 

4) Termenii și condițiile stabilite mai jos reglementează utilizarea serviciilor ELITE Date și drepturile și obligațiile reciproce ale ELITE Date și ale Clientului. Termenii și condițiile fac parte integrantă din contractul dintre ELITE Date și Client. Acest lucru înseamnă că atât ELITE Date, cât și Clientul sunt de acord să fie obligați să le respecte prin încheierea contractului, chiar dacă utilizarea sau accesul are loc în afara Republicii Cehe.

 

II. Ce este un contract și utilizarea serviciilor

 

1) Prin contractul de furnizare de servicii de dating, ELITE Date se obligă să ofere clienților săi acces la serviciile sale

servicii (la baza de date de pe site-ul www.elitedate.ro, la aplicația mobilă sau la site-urile partenere în care serviciile sunt sau pot fi integrate).

2) Clientul poate încheia un contract cu ELITE Date prin intermediul așa-numitei comunicări la distanță, așa cum este menționată în Codul civil. Ne putem imagina un calculator, o tabletă sau un telefon sub o astfel de denumire pompoasă. Mai ales cu internetul. Costurile de utilizare a acestor mijloace sunt suportate de clientul însuși, ca parte a plăților normale pentru telefon, internet, etc.

 

3) Contractul se încheie prin completarea înregistrării (pentru o relație contractuală gratuită) sau prin primirea plății de la client (pentru servicii cu plată). Încheierea contractului (înregistrarea) este o condiție prealabilă pentru stabilirea accesului la sistemul de baze de date ELITE Date și pentru furnizarea serviciilor.

4) Pentru a finaliza în mod corespunzător înregistrarea, clientul completează mai întâi un formular pe site-ul ELITE Date, indicând dacă este în căutarea unui bărbat sau a unei femei, dacă este bărbat sau femeie, adresa de e-mail și fiind de acord cu termenii și condițiile. Prin acceptarea acestor termeni și condiții, clientul declară că a citit cu atenție acești termeni și condiții, că conținutul lor este clar și sigur, că le-a înțeles și că le acceptă fără rezerve și de bunăvoie, în mod liber și serios. Clientul face clic pe butonul "Vreau să găsesc un partener" pentru a merge la formularul de înregistrare. Acesta se înregistrează prin completarea datelor sale personale (de exemplu, numele și prenumele, educația, ocupația, înălțimea, culoarea ochilor și a părului, preferințele în materie de relații, hobby-uri etc.). După completarea formularului de înregistrare, clientul va primi un e-mail de confirmare. Clientul își finalizează înregistrarea făcând clic pe butonul "Vreau să te cunosc" din acest e-mail.

5) Clientul poate utiliza înregistrarea accelerată prin conectarea prin Facebook sau prin intermediul Listei de pe site-ul ELITE Date. În acest caz, acesta nu trebuie să creeze o parolă și va folosi un cont de Facebook sau de List pentru înregistrare și autentificarea ulterioară. În caz contrar, procesul de înregistrare este același cu cel descris în paragraful anterior.

6) Clientul este obligat să își folosească numele și prenumele real atunci când se înregistrează. Numai o persoană care are vârsta legală se poate înregistra. Prin înregistrare, Clientul se angajează să respecte termenii și condițiile specificate în acești Termeni și Condiții, să utilizeze Serviciile numai în scopuri personale și necomerciale și declară că îndeplinește condițiile stabilite în Contract și în acești Termeni și Condiții.

7) Contractul cu Clientul este încheiat în limba cehă și este stocat de ELITE Date sub forma unei înregistrări electronice în scopuri interne, la care accesul este posibil numai la cerere. ELITE Date permite încheierea contractului prin intermediul unei interfețe web interactive; clientul poate verifica și modifica datele introduse înainte de încheierea contractului. ELITE Date nu solicită niciun depozit în legătură cu furnizarea serviciilor.

 

III. Descrierea și domeniul de aplicare a serviciilor

 

1) ELITE Date oferă două tipuri de servicii de bază. În primul rând, servicii gratuite și, în al doilea rând, servicii cu plată.

2) Serviciul gratuit este furnizat clientului fără întârzieri nejustificate de la finalizarea înregistrării, cu condiția ca clientul să solicite în mod expres ELITE Date să înceapă prestarea serviciilor sale înainte de expirarea perioadei de 14 zile de la încheierea contractului. În caz contrar, ELITE Date nu poate începe prestarea serviciilor decât după expirarea perioadei de 14 zile.

3) Serviciile contra cost sunt așa-numitul abonament premium, care se plătește prin plata accesului la serviciile ELITE Date pentru o perioadă de timp selectată de client ("abonament premium"), și așa-numitul "abonament premium". "ELITE Date" poate decide ce forme de abonament premium să ofere și pentru cât timp. Serviciul cu plată este furnizat clientului fără întârzieri nejustificate după efectuarea plății conform metodei de plată, cu condiția ca clientul să solicite în mod expres ELITE Date să înceapă serviciile sale înainte de expirarea perioadei de 14 zile de la încheierea contractului. În caz contrar, ELITE Date poate începe furnizarea Serviciilor numai după expirarea perioadei de 14 zile. Termenul fără întârzieri nejustificate înseamnă, de exemplu, pentru plățile cu cardul - imediat, plata rapidă online - aproximativ o jumătate de oră, transferul bancar tradițional - 1 până la 2 zile lucrătoare, depozitul poștal - 3 până la 5 zile lucrătoare și prin Google Pay sau Apple Pay - imediat.

4) Serviciile gratuite includ doar crearea unui profil de utilizator, fără posibilitatea de comunicare cu potențialii parteneri. Numai în urma plății abonamentului Premium sau a abonamentului Premium Continuum, clientul are acces la fotografiile afișate cu acuitate ale altor clienți, la comunicarea cu alți clienți și la stabilirea de contacte.

5) Serviciile funcționează pe computere și dispozitive mobile standard cu sisteme de operare și browsere standard cu acces la o conexiune la internet cu o viteză minimă de descărcare și încărcare de 500kbps. Sistemele de operare standard includ în special Windows 10 și versiunile superioare, macOS 10.12 și versiunile superioare, Android 7 și versiunile superioare și iOS 11 și versiunile superioare. Aceasta include, de asemenea, accesul la testul de personalitate pe care clientul îl completează la înregistrare. Răspunsurile clientului la întrebările din chestionar constituie baza pentru dezvoltarea evaluării individuale a clientului prin intermediul testului și pot fi modificate ulterior în profilul din contul de utilizator.

7) Răspunsurile clientului la întrebările din chestionar și alte date personale sunt introduse în baza de date ELITE Date, unde sunt comparate cu datele altor clienți ELITE Date. Această comparație se bazează pe un algoritm care permite să se dezvăluie compatibilitatea a două profiluri de clienți. Rezultatul comparației este transmis clientului, astfel încât acesta primește o listă a clienților al căror profil se potrivește cel mai bine cu profilul său. Ca parte a serviciului ELITE Date, profilul unui client poate apărea ca fiind compatibil cu alți clienți.

8) Clienții pot contacta alți clienți recomandați de ELITE Date după ce au primit plata pentru un abonament Premium sau un abonament Premium Continuum. Clientul contactat este liber să aleagă dacă dorește sau nu să răspundă. Comunicările între clienți se vor face exclusiv prin intermediul sistemului de comunicare internă al ELITE Date.

9) ELITE Date poate furniza Clientului actualizări ale serviciilor sale digitale care sunt necesare pentru a le menține fără defecte pe durata angajamentului și să notifice Clientul cu privire la disponibilitatea acestora. În cazul în care nerespectarea de către Client a obligației de actualizare, Clientul nu va avea niciun drept în ceea ce privește orice defect apărut exclusiv ca urmare a neefectuării actualizării. Acest lucru nu se aplică în cazul în care utilizatorul nu a fost avertizat cu privire la actualizare sau la consecințele neefectuării acesteia, sau nu a efectuat actualizarea sau a efectuat-o în mod incorect din cauza unei deficiențe în instrucțiuni. În cazul în care ELITE Date a avertizat clientul la încheierea sau modificarea contractului că nu vor fi furnizate actualizările necesare serviciilor digitale, iar clientul a fost de acord în mod expres cu acest lucru, ELITE Date nu este obligat să efectueze actualizările în conformitate cu acești termeni și condiții.

10) ELITE Date are dreptul de a modifica serviciile care îi sunt furnizate în afara actualizărilor pentru a îmbunătăți furnizarea serviciilor, cum ar fi, în special, modificări tehnice pentru a adapta serviciile la un nou mediu tehnic sau la un număr mai mare de utilizatori. Clienții nu trebuie să suporte costuri suplimentare ca urmare a acestei modificări, iar modificarea trebuie să fie comunicată într-un mod clar și inteligibil.

 

IV. Stabilirea prețurilor și plata pentru serviciile premium

 

1) Definiția serviciilor cu plată, prețul acestora și limitarea în timp a utilizării lor sunt stabilite în lista de prețuri, care este disponibilă în versiunea sa actuală pentru clienții înregistrați în baza de date ELITE Date.

2) Înainte ca serviciul cu plată să fie pus la dispoziția clienților, aceștia vor fi notificați că serviciul este cu plată și vor fi informați cu privire la domeniul de aplicare și la modalitățile de plată. Contractul de abonament Premium sau Contractul de abonament Premium Continuum se încheie la primirea plății. Contractul este, de asemenea, reglementat de acești Termeni și Condiții.

3) În orice moment până la momentul plății, Clientul poate alege să nu efectueze plata.


4) Clientul va plăti prețul pentru punerea la dispoziție a Abonamentului Premium sau a Abonamentului Premium Continuum prin una dintre următoarele metode de plată ("Metode de plată"):

 

  • prin card de plată,
  • prin intermediul Google Pay,
  • prin transfer bancar,
  • prin intermediul contului GoPay,
  • prin intermediul contului PayPal,
  • prin intermediul contului Apple Pay,
  • prin intermediul unui card de credit,
  • orice altă metodă de plată activată și acceptată de ELITE Date în conformitate cu informațiile din formularul de comandă.

5) ELITE Date nu este furnizorul și/sau operatorul niciunei metode de plată. Responsabilitatea pentru derularea tranzacțiilor revine exclusiv furnizorului de servicii de plată pe fiecare metodă de plată.

6) Clientul recunoaște și este de acord că, în cazul unui Abonament Premium Continuum, plățile sale sunt reînnoite automat până când Clientul încetează singur plata recurentă automată. Prețul abonamentului pentru plățile reînnoite automat este același cu cel al primei plăți, cu excepția cazului în care ELITE Date notifică Clientul cu cel puțin 30 de zile înainte de data intrării în vigoare a modificării prețului prin intermediul e-mailului furnizat în Contul de utilizator că prețul se modifică; în cazul în care ELITE Date oferă Clientului o reducere la prima plată a Abonamentului Continuum Premium, prețul abonamentului pentru plățile reînnoite automat este prețul listat în baza de date și nu este același cu cel al primei plăți. Clientul poate anula reînnoirea automată în orice moment utilizând formularul disponibil pe pagina Prezentare generală a abonamentului din profilul său. Plățile recurente sunt efectuate cu până la 24 de ore înainte de sfârșitul perioadei de timp selectate, din cauza transferului de informații de plată între furnizorul metodei de plată și ELITE Date. În cazul în care Clientul nu dispune de fonduri suficiente la data scadenței plății, ELITE Date va trimite un mesaj de e-mail cu mențiunea "plată eșuată" la adresa de e-mail furnizată de Client și va încerca să retragă din nou abonamentul - de cel mult 7 ori - utilizând cardul de credit sau de debit furnizat, timp de maximum șapte (7) zile lucrătoare. Pentru perioada de timp declarată în care ELITE Date va încerca să tragă plata eșuată, abonamentul Continuum Premium al Clientului va continua. După expirarea acestei perioade, ELITE Date va avea dreptul de a rezilia Contractul de membru Continuum Premium din cauza neplății din partea Clientului. Ștergerea contului de utilizator al Clientului sau blocarea accesului la utilizarea Serviciilor va fi, de asemenea, considerată ca fiind o retragere.

V. Politica de confidențialitate

1) În cadrul furnizării Serviciilor, ELITE Date prelucrează datele cu caracter personal ale Clienților, cum ar fi vârsta, sexul, codul poștal, numărul de telefon, rezultatele testelor de personalitate, imagini, în scopul furnizării Serviciilor în conformitate cu acești Termeni și Condiții, îndeplinirii obligațiilor legale și în alte scopuri definite în documentul de informare intitulat "Politica de gestionare a datelor cu caracter personal" disponibil la https://www.elitedate.ro/politica-de-gestionare-a-datelor-cu-caracter-personal. În acest document, clienții vor afla, de asemenea, cine poate avea acces la datele lor personale și ce drepturi au în legătură cu prelucrarea datelor lor personale (de exemplu, că au dreptul de a avea acces la datele lor personale sau că pot retrage consimțămintele pe care le-au dat și, în unele cazuri, pot solicita ștergerea sau restricționarea prelucrării datelor lor personale).

VI. Obligațiile clienților

1) Fiecare Client se obligă să trateze ca fiind confidențiale toate e-mailurile primite, mesajele din sistemele interne și din alte sisteme, precum și alte comunicări sau date ale altor Clienți primite în timpul utilizării serviciilor ELITE Date și să nu le divulge niciunei terțe părți fără acordul inițiatorului. Această obligație se aplică, de asemenea, numelor, numerelor de telefon, adreselor, profilurilor de pe orice rețele de socializare sau e-mailurilor și/sau URL-urilor altor clienți. De asemenea, este interzisă transmiterea oricăror date ale altor persoane care nu sunt clienți.

2) Fiecare client se angajează de asemenea să nu abuzeze de serviciul ELITE Date, în special să:

  • a) să nu utilizeze sistemul ELITE Date pentru a disemina materiale sau informații defăimătoare, indecente, pornografice, ofensatoare sau ilegale;
  • b) să nu utilizeze ELITE Date pentru a amenința, hărțui sau încălca drepturile omului (inclusiv dreptul la protecția personalității), sau pentru a oferi sau solicita bani sau orice alt lucru de valoare materială sau imaterială;
  • c) să nu trimiteți către ELITE Date date date (i) care conțin viruși (software infectat); (ii) care conțin software sau alte materiale protejate prin drepturi de autor sau drepturi de proprietate industrială, cu excepția cazului în care Clientul este proprietarul sau titularul de drept al drepturilor în cauză;.
  • d) să nu utilizeze ELITE Date în așa fel încât disponibilitatea Ofertelor pentru alți clienți să fie afectată în mod negativ;.
  • e) să nu trimită mesaje către clienți în alte scopuri decât comunicarea personală, în special să nu utilizeze sistemul pentru promovarea sau publicitatea serviciilor sau bunurilor.

3) Clientul recunoaște și este de acord că, în cazul în care se suspectează o utilizare inacceptabilă sau ilegală a Serviciului, ELITE Date are dreptul de a verifica datele furnizate de Client în Sistem și, la discreția sa, de a bloca accesul la aceste date și de a bloca accesul Clientului la Serviciile ELITE Date sau de a face în alt mod profilul Clientului inaccesibil sau invizibil sau de a șterge profilul acestuia. În caz de dubiu, ELITE Date va avea dreptul de a lua decizia finală cu privire la admisibilitatea materialelor relevante.

4) ELITE Date va asigura confidențialitatea tuturor datelor de identificare și a parolelor necesare pentru conectarea Clientului și accesul la Servicii, în special, nu va dezvălui aceste date de identificare și parole unor terțe părți, cu excepția persoanelor utilizate pentru a furniza Serviciul Clientului (colaboratori externi, operatori de software de stocare a datelor).

5) Contul de utilizator - Profilul Clientului este utilizat în principal pentru a prezenta Clientul unui alt Client. Clientul este obligat să introducă în contul său de utilizator numai date reale. În special, conținutul contului de utilizator nu trebuie să includă:

  • (i) texte care contravin reglementărilor legale;
  • (ii) texte care prezintă semne de comportament fraudulos al clientului;
  • (iii) comunicări comerciale și publicitare, inclusiv oferte de muncă etc.
  • (iv) texte vulgare sau cu caracter sexual;
  • (v) fotografii erotice sau pornografice sau referiri la astfel de fotografii;
  • (vi) opere de autor fără permisiunea expresă a autorului;
  • (vii) texte ofensatoare sau texte motivate de pedofilie, zoofilie, xenofobie și rasism;
  • (viii) texte care permit confundarea unui cont de utilizator cu contul unui alt client;
  • (ix) informațiile de contact ale utilizatorului, cum ar fi, dar fără a se limita la, numărul de telefon, adresa de e-mail, linkul site-ului web, codul QR sau alt cod care duce la profilul de socializare al utilizatorului sau al altei persoane;

6) Fotografia de profil a clientului trebuie să arate aspectul actual al acestuia. ELITE Date acceptă fotografii care arată un prim-plan al feței sau al întregului corp al clientului. ELITE Date nu acceptă fotografii ale siluetei făcute din spate, fotografii făcute de la distanță, fotografii care sunt neclare, fotografii prea întunecate sau fotografii care au fost modificate prin diverse aplicații de modificare a aspectului. Clientul declară că fotografia de profil încărcată de el/ea în profilul său corespunde realității și că deține toate drepturile asupra acestei fotografii, în special dreptul de a o publica în mod liber. Clientul nu are dreptul de a plasa pe ELITE Date fotografii care conțin informații de contact ale utilizatorului, cum ar fi e-mail, un link către un site web, un cod QR sau un alt cod care duce la profilul utilizatorului sau al unei alte persoane pe rețelele de socializare.

7) Clientul se angajează în continuare, în special, să nu încalce reglementările legale general obligatorii și să respecte toate instrucțiunile ELITE Date în legătură cu furnizarea serviciilor. Clientul recunoaște în mod expres și este de acord că ELITE Date este îndreptățit să ia toate măsurile pentru a-și proteja drepturile chiar dacă se suspectează o amenințare la adresa drepturilor sale și că, în acest context, ELITE Date este în special îndreptățit să blocheze, să facă invizibil și/sau să facă în alt mod inaccesibil profilul Clientului.

8) Clientul nu are dreptul de a cesiona drepturile în temeiul Contractului de abonament Premium sau al Contractului de abonament Premium Continuum către o terță parte și nici nu are dreptul de a permite utilizarea serviciilor plătite ale ELITE Date (de ex.

9) Orice reproducere sau distribuire a aplicației, a bazei de date, a sistemului sau a serviciilor ELITE Date (denumite colectiv "Baza de date") de către Client este interzisă, cu excepția reproducerilor destinate exclusiv uzului privat. Clientul poate utiliza Baza de date numai în scopuri private și, în special, nu poate vinde, închiria sau monetiza în alt mod Baza de date sau orice produs în care este utilizată Baza de date.

10) Dacă Clientul utilizează Baza de date ELITE Date cu încălcarea acestor Termeni și condiții, Clientul trebuie, la cererea ELITE Date, să înceteze imediat utilizarea Bazei de date în scop ilegal și, în același timp, să îndepărteze pe cheltuiala proprie a Clientului tot ceea ce rezultă din această utilizare a Bazei de date. Ca urmare, clientul va fi obligat să elimine baza de date și tot ceea ce a fost creat pe baza acesteia din toate locurile în care baza de date poate fi localizată în mod ilegal (site-uri de vânzări etc.).

11) Clientul este responsabil pentru utilizarea bazei de date ELITE Date. În cazul în care ELITE Date suferă daune sau alte pierderi în legătură cu utilizarea bazei de date de către Client, Clientul este obligat să despăgubească ELITE Date în totalitate.

12) Încălcarea oricăreia dintre obligațiile Clientului în temeiul prezentei clauze va fi considerată ca fiind materială, iar ELITE Date va avea dreptul, în acest caz, de a denunța contractul cu Clientul, ceea ce va include în special dreptul de a șterge contul de utilizator al Clientului și/sau de a bloca accesul Clientului la baza de date ELITE Date; Clientului i se va rambursa partea rămasă din prețul plătit pentru serviciile neprestate încă.

Clientul va fi rambursat.

VII. Anularea serviciului și încetarea utilizării

1) Clientul are dreptul de a rezilia un contract de servicii încheiat pe durată determinată sau nedeterminată, în orice moment pe durata contractului, fără a da niciun motiv, printr-o manifestare de voință fără echivoc transmisă către ELITE Date. Contractul este reziliat în momentul în care ELITE Date șterge profilul, ceea ce ELITE Date se angajează să facă în termen de 14 zile de la primirea notificării. Ștergerea profilului (anularea înregistrării) de către Client se consideră, de asemenea, ca fiind rezilierea contractului în momentul ștergerii profilului. În caz de reziliere a contractului fără invocarea vreunui motiv, clientul nu are dreptul la rambursarea plăților deja efectuate, cu excepția cazului în care acesta este cazul menționat la articolul VIII din Termeni și Condiții. Acest lucru nu exclude procedura prevăzută la articolul XII din Termeni și condiții.

2) În cazul în care clientul nu se conectează la profilul său de utilizator (adică nu vizitează căsuța de e-mail, nu se conectează etc.) timp de mai mult de 12 luni, ELITE Date are dreptul de a anula acest cont de utilizator inactiv, clientul fiind de acord cu acest lucru prin acceptarea acestor Termeni și condiții.

3) ELITE Date își rezervă dreptul de a șterge imediat profilul (profilurile de utilizator (fie că este vorba de întregul profil de utilizator sau doar de o parte sau părți ale acestuia) și/sau de a bloca accesul Clientului la aplicațiile și baza de date ELITE Date dacă ELITE Date are suspiciuni rezonabile sau este clar dincolo de orice îndoială rezonabilă că Clientul a creat sau folosește un profil de utilizator:

  • cu un nume fictiv, o abreviere de nume sau numele unei alte persoane,
  • cu fotografii false sau fotografii care nu corespund imaginii sale reale,
  • cu texte vulgare,
  • în scopul de a flirta sau de a face sex doar,
  • care a fost transmis unei terțe părți, sau dacă clientul și-a încălcat obligația de a nu permite unei terțe părți să utilizeze serviciul plătit ELITE Date (de exemplu, prin punerea la dispoziție a profilului său etc.),
  • într-un mod care încalcă reglementările legale, bunele moravuri și ordinea publică,
  • într-un mod care este contrar contractului și acestor termeni și condiții (de exemplu, prin punerea la dispoziție a datelor de contact ale utilizatorului în profilul de utilizator, cum ar fi adrese de e-mail, telefon, Facebook, Skype, site web etc.).

Eliminarea profilului (profilurilor) de utilizator și/sau blocarea accesului Clientului la aplicațiile și baza de date ELITE Date va fi considerată ca fiind exercitarea dreptului ELITE Date de a se retrage din contract din cauza unei încălcări materiale a contractului de către Client. Clientului i se va restitui suma rămasă din prețul plătit pentru serviciile neprestate încă. Clientul nu va avea dreptul la rambursarea prețului pentru serviciile deja consumate.

4) Clientul recunoaște că ELITE Date are dreptul de a se retrage din contract cu o persoană care a încălcat anterior termenii și condițiile ELITE Date sau pentru care există o astfel de suspiciune rezonabilă de încălcare (de exemplu, pentru identitatea adresei IP). Clientului i se va restitui suma rămasă din prețul plătit pentru serviciile care nu au fost încă furnizate. Clientul nu va avea dreptul la rambursarea prețului pentru serviciile deja consumate.

5) ELITE Date are dreptul de a verifica și de a verifica conținutul tuturor textelor și datelor sau fișierelor grafice care îi sunt trimise pentru a se asigura că acestea sunt conforme cu legea și cu prezenții Termeni și Condiții și are, de asemenea, dreptul de a edita sau de a șterge astfel de date, dacă este necesar, și de a bloca, de a face invizibile, de a face inaccesibile și/sau de a șterge profilurile clienților în conformitate cu prezenții Termeni și Condiții.

6) Clientul poate descărca conținutul (în special fotografiile și conversațiile încorporate) din profilul său de utilizator în orice moment pe durata contractului sau poate solicita accesul la conținutul ELITE Date cel târziu până la ștergerea profilului Clientului. ELITE Date va furniza conținutul în mod gratuit, într-un interval de timp rezonabil de la primirea cererii și într-un format de uz curent, care poate fi citit de o mașină. Nu este posibil să se facă o cerere la o dată ulterioară, deoarece ELITE Date șterge conținutul, în special în ceea ce privește principiul reducerii la minimum a datelor cu caracter personal. În ceea ce privește datele cu caracter personal, ELITE Date are dreptul de a prelucra datele cu caracter personal și după încetarea contractului cu clientul (ștergerea profilului), în scopul, în măsura și pentru perioada specificate în Politica de gestionare a datelor cu caracter personal. ELITE Date este obligată să șteargă alte date fără caracter personal în termen de 14 zile de la ștergerea profilului, cu excepția cazului în care are motive întemeiate să suspecteze că va fi obligată să dezvăluie aceste date autorităților publice, caz în care are dreptul de a prelucra aceste date pentru perioada de timp necesară, până la maximum 3 ani de la încetarea contractului.

VIII. Retragerea din contract de către consumator

1) Un client care este consumator se poate retrage în mod legal dintr-un contract de prestări servicii, fără a da niciun motiv, în termen de 14 zile de la încheierea contractului și, prin urmare, poate rezilia contractul în momentul în care ELITE Date primește această retragere. Clientul trebuie să trimită retragerea nu mai târziu de ultima zi a perioadei.

2) Există cazuri în care nici măcar un consumator nu se poate retrage din contract în conformitate cu paragraful de mai sus. Nu este posibilă retragerea fără motivare în termenul de 14 zile dacă serviciile au fost prestate integral în această perioadă și, în același timp, prestarea serviciilor a început cu consimțământul prealabil expres al clientului, iar ELITE Date a informat clientul că prestarea serviciilor pune capăt dreptului clientului de a se retrage din contract.

3) Clientul se poate retrage din contract prin orice declarație neechivocă făcută către ELITE Date. De exemplu, acesta poate utiliza modelul de formular de retragere atașat ca Anexa 1 la prezentele condiții pentru a se retrage din contract. Formularul poate fi trimis prin poștă la adresa de livrare sau, eventual, la adresa de e-mail a ELITE Date. Odată ce ELITE Date primește formularul, va confirma prompt primirea acestuia la adresa de e-mail a consumatorului.

4) Dacă consumatorul a plătit pentru orice formă de abonament premium, ELITE Date este obligat să ramburseze suma de bani (prețul) pe baza retragerii în același mod în care a primit-o. Acest lucru se va face fără întârziere și în termen de 14 zile de la primirea retragerii. În același termen, ELITE Date va anula contul de utilizator al consumatorului sau va bloca accesul consumatorului la servicii.

5) Atenție! ELITE Date nu este întotdeauna obligată să restituie întreaga sumă de bani (preț). În cazul în care consumatorul se retrage din contract, iar ELITE Date a început prestarea serviciilor la cererea expresă a consumatorului înainte de expirarea perioadei de 14 zile de la încheierea contractului, consumatorul va rambursa ELITE Date o parte proporțională din prețul convenit pentru prestația furnizată până la momentul retragerii.

6) Consumatorul poate, de asemenea, să se retragă din contract și în alte cazuri în care Codul civil sau alte acte legislative îi acordă acest drept. În special, în cazul în care ELITE Date încalcă în mod substanțial obligațiile furnizorului de servicii în temeiul contractului, din cauza unei întârzieri din partea ELITE Date sau a unei prestații defectuoase.

7) În cazul în care clientul se retrage din contract, acesta are dreptul de a solicita accesul la conținut de la ELITE Date, în conformitate cu articolul VII, alineatul 6 din Termeni și condiții.

Consumatorul se retrage din contract.

IX. Acord de licență

1) Prin trimiterea unui material (de exemplu, fotografii) care este o operă protejată de drepturi de autor în sensul Legii nr. 121/2000 din Colecția de legi, privind dreptul de autor, drepturile conexe dreptului de autor și modificarea unor acte (Legea privind drepturile de autor), clientul acordă dreptul de utilizare a operei (licență) în următoarea măsură:

  • Licența este neexclusivă, clientul poate continua să utilizeze lucrarea și să acorde o licență de utilizare a lucrării altor persoane.
  • Licența se acordă pe durata deținerii dreptului de autor, fără limitare teritorială sau cantitativă.
  • Din cauza scopului pentru care se acordă licența, licența este gratuită.
  • ELITE Date poate folosi lucrarea în toate utilizările necesare pentru executarea contractului, în special pentru a modifica lucrarea și a o include într-o altă lucrare protejată de drepturi de autor sau pentru a publica lucrarea în profilul de utilizator al clientului.

2) Clientul declară că deține toate drepturile de autor pe care le licențiază către ELITE Date în măsura stabilită în paragraful anterior și este de acord să despăgubească ELITE Date împotriva oricărei reclamații din partea unei terțe părți pentru încălcarea drepturilor sale de autor cauzată de încălcarea de către client a declarației sale.

X. Răspundere

1) ELITE Date nu controlează dacă informațiile din profilurile Clientului sau comunicările Clientului sunt sigure sau exacte. Prin urmare, ELITE Date nu este responsabil pentru astfel de informații.

2) ELITE Date nu este responsabil pentru acuratețea informațiilor furnizate de Client în cadrul testului de personalitate. Prin urmare, ELITE Date nu este, de asemenea, responsabil pentru acuratețea rezultatului testului și a comparației profilelor clienților, deoarece rezultatul testului și comparația profilelor clienților se bazează în principal pe informațiile furnizate de client. În cazul în care ELITE Date stabilește că comportamentul Clientului este contrar legii, încalcă drepturile ELITE Date, ale altor Clienți sau ale unor terțe părți sau este incompatibil cu obligațiile existente ale Clientului prevăzute în acești Termeni și Condiții, ELITE Date va proceda în conformitate cu acești Termeni și Condiții. ELITE Date nu va fi obligată să compenseze daunele suferite de Client ca urmare a unor însărcinări incorecte din punct de vedere faptic sau eronate în alt mod primite de la Client și, în special, în cazul în care Clientul a fost împiedicat să le îndeplinească din cauza oricăruia dintre obstacolele care exclud obligația de a compensa daunele în sensul articolului 2913 (2) din Codul civil.

3) ELITE Date garantează că se va strădui să stabilească contacte pentru Client. Cu toate acestea, ELITE Date nu este răspunzătoare dacă Clientul reușește sau nu să stabilească contacte pe durata relației contractuale sau dacă Clientul nu stabilește niciun contact până la sfârșitul relației contractuale.

4) ELITE Date va fi răspunzător în temeiul Contractului numai pentru daunele cauzate Clientului de către reprezentanții legali ai ELITE Date sau de către persoanele utilizate ca asistenți pentru îndeplinirea obligațiilor ELITE Date, fie în mod intenționat, fie din neglijență gravă, pentru vătămarea vieții, a integrității corporale sau a sănătății pe baza încălcării obligațiilor de către ELITE Date, reprezentanții săi legali sau persoanele utilizate pentru îndeplinirea obligației, precum și pentru daunele rezultate din încălcarea obligațiilor a căror îndeplinire este o condiție prealabilă pentru executarea corespunzătoare a Contractului.

5) ELITE Date nu este răspunzătoare pentru disponibilitatea permanentă și neîntreruptă a sistemului sau pentru oprirea, întreruperea sau distrugerea instalațiilor tehnice. În plus, ELITE Date nu răspunde în primul rând pentru calitatea slabă a accesului la sistemul ELITE Date din cauza unor cazuri de forță majoră sau a altor evenimente incontrolabile, în special în cazul defectării rețelelor și canalelor de comunicare. ELITE Date nu este răspunzătoare pentru întreruperi minore în furnizarea serviciilor, în special din cauza întreținerii sistemului.

6) Clientul recunoaște că ELITE Date este obligat să divulge orice date stocate în sistemul său autorităților publice relevante, în cazul în care acest lucru este cerut de lege. Acest lucru nu va fi considerat o încălcare a responsabilității sale.

XI. Comunicări

1) Comunicarea ELITE Date cu clienții săi se realizează prin intermediul sistemului de comunicare internă relevant sau prin poșta electronică.

2) Mesajele clienților către ELITE Date pot fi trimise:

  • prin poștă electronică la adresele indicate pe site-ul ELITE Date (info@elitedate.ro),
  • prin poștă la adresa sediului social al ELITE Date - ELITE Date s.r.o, Panská 2, Nové Město, 110 00 Praga 1, Republica Cehă
  • prin poștă la adresa sediului social al ELITE Date - Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praga 1, Republica Cehă
  • prin telefon la numărul +420 773 543 459.

3) Când sunt livrate documentele?

  • la data livrării fizice a notificării, în cazul în care documentul este trimis prin curier sau furnizor de servicii poștale (cu excepția trimiterii prin scrisoare recomandată) sau este livrat personal; sau
  • data livrării, confirmată pe nota de livrare, în cazul în care documentul este trimis prin scrisoare recomandată și dacă este efectiv livrat; sau
  • expirarea unei perioade de 5 zile de la depunerea avizului la sucursala de poștă relevantă, dacă documentul trimis de furnizorul de servicii poștale nu a fost livrat sau dacă primirea documentului este refuzată (de către client sau ELITE Date, după caz).

4) E-mailurile sunt livrate în momentul în care mesajul de e-mail este trimis din căsuța de e-mail. Acest lucru nu se aplică în cazul în care destinatarul mesajului dovedește că, din motive independente de voința sa, mesajul nu a ajuns la dispoziția sa.

XII. Modificări ale termenilor și condițiilor

ELITE Date are dreptul de a modifica acești termeni și condiții în măsura în care este necesar. Astfel de modificări vor fi comunicate Clientului prin intermediul [*cursierului electronic furnizat în contul de utilizator] cu cel puțin 30 de zile înainte ca noua versiune a Termenilor și Condițiilor să intre în vigoare. ELITE Date va afișa, de asemenea, noua versiune a Termenilor și condițiilor pe site-ul său web. Clientul are dreptul de a respinge modificările și de a rezilia angajamentul din acest motiv cu cel puțin 10 zile înainte ca noua versiune a Termenilor și Condițiilor să intre în vigoare. Ștergerea contului de utilizator în această perioadă este, de asemenea, considerată drept reziliere a contractului. În acest caz, contractul va înceta în ultima zi înainte de data intrării în vigoare a noii versiuni a termenilor și condițiilor, cu excepția cazului în care există un alt motiv în temeiul acestor termeni și condiții pentru rezilierea contractului înainte de această dată. În cazul în care clientul nu respinge noua versiune a termenilor și condițiilor, acest lucru este considerat ca fiind acceptare. Clientului i se va restitui partea rămasă din prețul plătit pentru serviciile care nu au fost încă furnizate, dacă a plătit deja pentru aceste servicii.

XIII. Dispoziții finale

1) Acești Termeni și condiții și toate relațiile juridice dintre Client și ELITE Date sunt guvernate de legea Republicii Cehe, în special de Legea nr. 89/2012 Coll. nr. 89/2012 Coll., Codul civil, iar orice litigiu va fi soluționat în fața instanțelor generale din Republica Cehă. Această alegere a legii și a jurisdicției nu aduce atingere drepturilor clienților consumatori care pot apărea din sistemul juridic care s-ar aplica în mod normal raportului juridic.

2) În cazul în care orice dispoziție din acești termeni și condiții devine invalidă sau incompletă, celelalte dispoziții ale termenilor și condițiilor rămân valabile și eficiente. Dispoziția invalidă sau incompletă este înlocuită sau completată cu o dispoziție valabilă care este cât mai conformă cu scopul urmărit. În cazul în care dispozițiile nu devin parte a contractului sau sunt ineficiente, conținutul contractului va fi reglementat de legea aplicabilă.

3) ELITE Date are dreptul de a însărcina terți furnizori de servicii și agenți să furnizeze o parte sau întreaga gamă de servicii pentru ELITE Date, cu condiția să nu se producă niciun prejudiciu pentru Client.

4) În cazul în care apare un litigiu între ELITE Date și Consumator în temeiul Contractului de servicii, Clientul are dreptul de a contacta Autoritatea cehă de inspecție a comerțului, cu sediul social la adresa Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, în calitate de autoritate de supraveghere care supraveghează activitățile ELITE Date și de organism de soluționare a litigiilor cu consumatorii. Informații suplimentare pot fi obținute pe site-ul web: https://adr.coi.cz/cs. De asemenea, clientul are dreptul de a-și adresa reclamația la Centrul European al Consumatorilor din Republica Cehă, situat la adresa Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa de internet: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS . De asemenea, consumatorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor înființată de Comisia Europeană la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5) ELITE Date nu este obligat să respecte niciun cod de conduită în sensul articolului 1820, alineatul 1, litera n) din Codul civil.

6) O parte integrantă a acestor termeni și condiții este:

  • Anexa nr. 1: Model de formular de retragere,
  • Anexa nr. 2: Politica de reclamații.

Acest lucru înseamnă că acești termeni și condiții și contractul vor fi guvernate de acești termeni și condiții.

7) Acești termeni și condiții intră în vigoare la data de 5.12.2023

Formular de retragere a contractului

Anexa nr. 1 la termenii și condițiile de contractare

file 24-05-20 Notificarea de retragere din contract 4.0.pdf


Politica de retragere

Anexă nr. 2 din Termeni și condiții


I. Cum poate un client să reclame serviciile defectuoase


1) Aici veți afla cum poate un client să se plângă de serviciile defectuoase și la ce are dreptul. Procedura de reclamații face parte din contract și din termeni și condiții, ceea ce înseamnă că aceasta este respectată. În cazul în care clientul nu este sigur, acesta poate trimite un e-mail la ELITE Date la adresa [info@elitedate.ro] sau poate suna la [+420 773 543 459], iar ELITE Date îl va sfătui cum să procedeze.

2) În calitate de furnizor de servicii, ELITE Date este responsabil pentru a se asigura că serviciul nu este defectuos atunci când este furnizat și că este furnizat în conformitate cu contractul. Conformitatea cu contractul înseamnă, în special, că serviciile corespund descrierii de pe interfața web [www.elitedate.ro].

II. Ce este un defect?

1) Un defect este coșmarul oricărui antreprenor. Deși încearcă să ofere cele mai bune servicii, uneori defectele sunt inevitabile. Codul civil spune că serviciile sunt defectuoase dacă nu sunt prestate în conformitate cu contractul.

2) ELITE Date este responsabil pentru faptul că serviciile:

  • a) sunt conforme cu descrierea și domeniul de aplicare convenite, precum și cu calitatea, funcționalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea și alte caracteristici convenite,
  • b) sunt adecvate scopului pentru care Clientul le solicită și cu care ELITE Date a fost de acord,
  • c) sunt furnizate cu accesoriile și instrucțiunile de utilizare convenite la care Clientul se poate aștepta în mod rezonabil, inclusiv instrucțiunile de instalare, și cu asistență pentru utilizatori, dacă este necesar,
  • d) sunt adecvate scopului pentru care sunt utilizate în mod normal, inclusiv în ceea ce privește drepturile sau legislația terților,
  • e) corespund, în ceea ce privește domeniul de aplicare, calitatea și alte caracteristici de performanță, inclusiv funcționalitatea, compatibilitatea, accesibilitatea, continuitatea și securitatea, caracteristicilor obișnuite ale serviciilor de același tip la care se poate aștepta clientul, luând în considerare și declarațiile publice făcute de ELITE Date, în special publicitatea sau etichetarea,
  • f) să corespundă versiunii de încercare sau previzualizării pe care ELITE Date a pus-o la dispoziție înainte de încheierea contractului, dacă aceasta oferă astfel de servicii,
  • g) sunt corect conectate la mediul digital al clientului sau acesta a primit instrucțiunile corecte privind modul de conectare a serviciilor, în cazul în care este necesară conectarea.

3) Este, de asemenea, un defect al serviciului în cazul în care ELITE Date:

  • a) nu avertizează clientul cu privire la defectele pe care le are serviciul, chiar dacă acestea nu se regăsesc în mod normal în astfel de servicii;
  • b) îl asigură pe client, contrar realității, că serviciul nu are defecte și/sau că este adecvat pentru o anumită utilizare;
  • c) oferă clientului un serviciu care nu este de fapt ELITE Date sau la care clientul nu are de fapt dreptul de a-l furniza;

4) Un defect al Serviciului nu este un defect care constă în faptul că mediul digital al Clientului este inadecvat (echipament tehnic sau software inadecvat sau conexiune de rețea), deși ELITE Date l-a informat în prealabil cu privire la un astfel de echipament. ELITE Date nu este răspunzătoare pentru întreruperile sau limitările în ceea ce privește disponibilitatea rețelei de telecomunicații, precum și a rețelei de comunicații electronice (internet) prin care are loc transmiterea datelor, viteza de transmitere a datelor și orice reducere a acesteia, fiabilitatea și funcționalitatea rețelei de comunicații electronice și erorile care rezultă din defecțiuni sau pierderi în rețeaua de transmisie a datelor sau în rețeaua mobilă din partea clientului. Pentru a verifica dacă un defect se datorează mediului său digital inadecvat, clientul este obligat să ofere cooperarea necesară care poate fi așteptată în mod rezonabil (de exemplu, este obligat să precizeze ce tip de echipament sau conexiune utilizează). În cazul în care ELITE Date refuză să ofere o astfel de cooperare, ELITE Date nu trebuie să dovedească faptul că defecțiunea este cauzată de mediul digital neconform al clientului.

5) În plus, o defecțiune a serviciului nu include o întrerupere a serviciului anunțată în prealabil, de cel mult 24 de ore, pentru întreținerea sistemului și eventuale actualizări. Întreruperile de serviciu pe termen scurt, neanunțate, nu reprezintă, de asemenea, un defect de serviciu dacă acestea sunt doar minore și nu se produc în mod repetat.

 

III. Când trebuie să se plângă clientul cu privire la serviciu și la ce are dreptul clientul?

1) ELITE Date este răspunzător pentru orice defect care se manifestă sau apare pe durata angajamentului.

2) Clientul este obligat să reclame defectul imediat ce acesta este descoperit și cel târziu în termenul de prescripție de 3 ani de la momentul în care defectul se manifestă sau apare; după aceea ELITE Date nu poate accepta reclamația.

3) În cazul în care defectul se manifestă în timpul derulării contractului, este responsabilitatea ELITE Date să dovedească faptul că serviciile sunt prestate fără defecte.

IV. La ce are dreptul clientul în cazul unei reclamații?

1) În primă instanță, Clientul poate solicita remedierea defectului, cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil sau nerezonabil de costisitor, având în vedere importanța defectelor și valoarea pe care Serviciile ar fi avut-o fără defect; ELITE Date va remedia defectul într-un termen rezonabil după ce acesta a fost identificat, astfel încât să nu îi provoace Clientului inconveniente semnificative în legătură cu conținutul și scopul Serviciilor.

2) În cazul în care (a) defectul nu este remediat într-un termen rezonabil după ce a fost semnalat astfel încât să nu cauzeze clientului inconveniente semnificative în legătură cu conținutul și scopul serviciilor, sau este evident din circumstanțe că defectul nu va fi remediat într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru client, sau (b) defectul continuă să se manifeste după ce a fost remediat, sau (c) defectul reprezintă o încălcare materială a contractului, clientul poate solicita o reducere rezonabilă a prețului sau se poate retrage din contract. Reducerea rezonabilă se determină ca diferență între valoarea serviciului fără defect și cea a serviciului defect furnizat de ELITE Date. Clientul nu se poate retrage din contract în cazul în care defectul serviciului este doar nesemnificativ. În cazul în care clientul se retrage din contract, acesta trebuie să se abțină de la utilizarea serviciului.

3) În cazul în care clientul face o reclamație legitimă cu privire la un defect, perioada de depunere a unei reclamații se prelungește cu numărul de zile pentru care ELITE Date se ocupă de reclamație. În același timp, dacă ELITE Date s-a angajat să furnizeze Clientului serviciile pentru o anumită perioadă de timp, această perioadă se prelungește cu perioada de timp în care se tratează reclamația legitimă.

4) Dacă ELITE Date trebuie să ramburseze Clientului o sumă de bani din cauza unei prestații defectuoase, o vom rambursa Clientului pe cheltuiala noastră, fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 14 zile de la data la care Clientul și-a exercitat dreptul respectiv din cauza prestației defectuoase. ELITE Date va rambursa suma în același mod în care Clientul a plătit prețul serviciului, cu excepția cazului în care Clientul este de acord în mod expres cu altceva și nu sunt suportate costuri.

5) Clientul va suporta costurile aferente reclamației. În cazul în care ELITE Date acceptă reclamația Clientului, ELITE Date va rambursa Clientului, la cererea Clientului, costurile rezonabile ale reclamației acceptate.

6) Dacă Clientul are o problemă cu modul în care ELITE Date gestionează reclamația, Clientul trebuie doar să contacteze ELITE Date prin orice mijloace. Alternativ, în cazul în care Clientul consumator dorește să rezolve litigiile pe cale extrajudiciară, acesta poate contacta o entitate de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Aceasta este, de exemplu, Autoritatea cehă de inspecție a comerțului la adresa www.coi.cz/informace-o-adr.

7) Și, desigur, are, de asemenea, dreptul de a merge în instanță. Dacă, de exemplu, nu este mulțumit de modul în care ELITE Date a tratat reclamația sau poate nu a tratat-o.

V. Ce trebuie făcut dacă există un defect în serviciu

1) ELITE Date va avea nevoie de cooperarea Clientului pentru a rezolva reclamația. Clientul este obligat să contacteze ELITE Date și să descrie:

  • a) care este defectul serviciului sau cum se manifestă acesta;
  • b) care este serviciul specific (de exemplu, Abonament Premium Prepaid, Abonament Premium Prepaid Continuum, etc.) și, în mod ideal, numărul de comandă;
  • c) ce pretenție de performanță defectuoasă caută clientul;
  • d) care este numele său și adresa de e-mail sub care s-a înregistrat.

2) El/ea poate contacta ELITE Date prin orice mijloace disponibile. Cel mai bine este să sune la +420 773 543 459 sau să trimită un e-mail la info@elitedate.ro pentru a accelera comunicarea. Cu toate acestea, este, desigur, la latitudinea clientului ce metodă preferă.

3) Odată ce ELITE Date primește o plângere de la un client, echipa lor de urgență se va grăbi să rezolve totul cât mai repede posibil.

VI. Când va rezolva ELITE Date reclamația?

1) ELITE Date va soluționa o reclamație într-un termen rezonabil, ținând cont de natura serviciului și de scopul pentru care Clientul l-a solicitat, cu excepția cazului în care părțile au convenit asupra unei perioade mai lungi. ELITE Date va informa Clientul cu privire la această perioadă. După expirarea termenului, Clientul poate denunța contractul sau poate solicita o reducere rezonabilă.

2) În primul rând, ELITE Date va confirma Clientului când a fost făcută reclamația, care este conținutul reclamației, ce metodă de tratare a reclamației este solicitată și care sunt datele de contact pe care le-a furnizat pentru a oferi informații despre tratarea reclamației. După ce se face acest lucru, clientul va primi de la ELITE Date, negru pe alb, data și metoda de tratare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și durata acesteia. În cazul în care clientul nu poate confirma reclamația, nu va ascunde motivele.

3) În cazul în care ELITE Date nu poate gestiona reclamația la timp, va contacta clientul. Clientul va fi cel care va decide dacă ELITE Date își va scoate ghimpele din coastă și va fi de acord să prelungească termenul.

VII. Totul e bine când se termină cu bine

Acum am ajuns la final. Această procedură de reclamații se aplică ELITE Date începând cu data de 20.5.2024.


Site de întâlnire pe baza a cine căutați

Site-uri de întâlniri după regiune